New York city / dreamplace

publicerat:   2014-05-30   23:36:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Bilder lånade från google // Alltså ser ni hur satans vackert det ser ut på bilderna? Längtar som in i tills jag befinner mig på 5th avenue eller vid poolen på vårt hotell i New York. Älskar verkligen att resa och hoppas på att jag kommer få mycket tillfälle till att göra det när jag är 18 (inte ens ett år kvar WOW) och när jag slutat skolan! Gillar inte att flyga dock vilket är en nackdel då jag alltid tror att planet ska störta, och jag ser inte heller någon logik i att ett jumbo-jet kan lyfta och flyga haha. Nåja! När man väl är framme är det hur underbart som helst i alla fall. Varje gång jag flyger till ett annat land känns det lite som att komma till en ny värld då så mycket är så olikt mot här hemma i Sverige. Hur häftigt egentligen? Den 23 juni åker jag och min familj till USA för tredje gången och det ska som de andra gånger vi vart där, bli så jäkla nice.










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: