Ready to get out

publicerat:   2014-05-19   20:16:00  postat i:  "Inhandlat"   1 kommentarer



 
Bilder på min klänning från Hunted Dreams som kom hem idag! Är verkligen helt kär i den. Perfekt på alla sätt och vis. Vill bara ha skolavslutning NU! Bättre bilder lovas efter den 11 juni!
 

God kväll kära ni, mår ni bra? Jag har lite ont i huvudet, har haft det många kvällar i rad nu. Undrar varför! Annars "pluggar" jag företagsekonomi då jag har bokföringsprov imorgon - det svåraste inom företagsekonomi helt klart. Denna veckan är inte så speciellt trevlig måndag-fredag men i helgen ska jag se till att ha desto roligare, står nog ut! Imorgon har jag bara prov och sen slutar jag, det är väl inget och klaga på i vilket fall som helst! Hoppas ni mår fint. Xo







Postat av: Veronica

Vilka underbara färger!

Svar: Men visst är det!:D
Matilda Danielsson

2014-05-19   20:18:11
URL/bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: