Some facts

publicerat:   2014-05-31   18:05:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



Vilken låt sörjer du till när du är ledsen? 

När jag är riktigt ledsen slutar jag lyssna på allt som kallas musik. Går in i en liten tyst bubbla och först när jag mår bättre börjar jag lyssna på musik igen. Vill inte att låtar ska bli typiska "remember when I was sad"-stämplade, ni förstår?

 

 

 

Vad är du beroende av?

Min kära boll, EOS-bollen, läppbalsam alltså!

 

Vem behöver du mest just nu?

Min kille kanske hehe men han kommer om en timme :-).

 

Vad tror folk om dig?

Tror många tror jag är bitchig. Typ kaxig och sånt. Snobb eller liknande säkert. Tror det lyser genom lite att jag tror på mig själv och har bra självförtroende vilket folk kan uppfatta som något annat.

 

 

Stämmer det?

Tycker jag inte. Eller det är klart att jag som många andra kan va bitchig i vissa sammanhang men är inte överdrivet bitchig eller snobbig skulle jag inte säga. 

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår :-D.

 

 

Brukar du skratta för dig själv?

Ja visst händer det, lol. Rolling on floor laughing my ass off liksom.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"Jordgubbar och mjölk !!" Ett standard-sms från mamma när hon vill att jag ska komma ner och äta.

 

Nästa mål i ditt liv:

Klara mattenationella omg. Så kan jag va så här glad sen:

 

 

Hur svarar du i mobilen?

"Hallå" svarar jag alltid, och om jag har superbrottom och någon trevlig nära människa ringer så kan det hända att jag slänger ur mig ett "vad vill du" haha. Typ när Marija ringer när jag sitter på toa i skolan och hon undrar var jag är?

 

Vem ringde dig senast?

Mamma <3

 

Antal timmar sömn inatt:

Ungefär 10 timmar.

 

 
 
Brukar du komma i tid?

Ja annars har det verkligen hänt någonting. Antingen kommer jag i tid eller så kommer jag inte alls haha.

 

När mår du bra?

När jag inte är så inre stressad som jag är ganska ofta... Och när jag är med folk som gör mig glad :-). Och sen mår jag nog lite bättre när jag kan träna vilket jag inte kan nu pga att jag varit sjuk och har ett oupptäckt fel i magen.


 

Är du aktiv i skolan?

Ja det är jag, satsar högt i många ämnen som många av mina kära kompisar också gör = stöttar varandra när det är extra jobbigt i vissa perioder ♥











Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: