En söndag i november

publicerat:   2014-11-02   21:16:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Ligger i min säng och lyssnar på Katrin och Bingos podcast just nu, så mysiga är dem! Idag gick jag upp för att hänga med mamma till Grand och där köpte jag en poncho från Glitter. Visar den imorgon! Sen åkte jag och tränade enligt mitt träningsschema jag gjort nu kopplat till en idrottsuppgift i skolan. Mysig lördag! Lördag? Jag menade ju söndag såklart. Intalade mig nog att det är lördag för att jag inte börjar skolan igen förens tisdag... Kör för övrigt en slags detox nu i 30 dagar för att "rensa ut" från min kropp/tarm. Har ju haft ont i magen vid löpning och liknande i över ett år nu, så testar detta och hoppas att det funkar. Då ska jag springa röven av mig bokstavligt talat. Är även sugen på att skaffa mig en PT när jag fyller 18, fyra månader kvar nu bara. Nähä nu ska jag göra lite annat hörni, vi hörs imorgon! Hoppas ni haft en bra helg. <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: