Finaste linnet i världen

publicerat:   2014-11-23   23:27:00  postat i:  "Mode & kläder"   1 kommentarer



Men hur snyggt alltså? Ska defenitivt köpa! Ni hittar dessa HÄR.
 

Hej på er en söndagsnatt som denna, hur mår ni? Jag mår bra jag. Har varit i Kalmar i helgen och firat nyår, idag är det 2015 för mig ;). Haha. Vi firade några familjer och eftersom det aldrig funkar den 31 december så körde vi den 22 november i stället i år. Det var trevligt och vi fick som vanligt trerätters middag vilket såklart var hur fint och gott som helst! Älskar mat. Imorgon har jag utvecklingssamtal vilket jag inte ser fram emot så mycket hehe, det är så trögt i skolan just nu så kommer bara sitta och klaga. Fick förresten hem en katalog om universitet i Luleå som jag kollade igenom lite snabbt nyss. Om jag är sugen på att plugga ytterligare några år? Det kommer fan inte på frågan. Vill bara fly landet. Men det får vänta. Börjar få lite framtidspanik nu dock, vet liksom inte vad jag vill göra och det tär på mig väldigt ofta, vill alltid veta vad som ska hända! Vill resa, bli lärare, skriva, jobba på kontor... Skilda värderingar! Men men :/ framtiden blir som den blir antar jag. Nu måste jag sova och avsluta skype med min prins. Ny vecka väntar! Kram kram. ♥







Postat av: Jessica

Vilken smart grej att fira i förväg, det har jag aldrig tänkt på haha!

Svar: Ja men visst är det!:D hur smart som helst om man har flera vänner man vill fira med ju, t.ex!
Matilda Danielsson

2014-11-23   23:42:26
URL/bloggadress: http://jessicasjosten.vimedbarn.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: