In love // Pilgrim

publicerat:   2014-11-17   22:57:00  postat i:  "Mode & kläder"   1 kommentarer



Ser ni hur fint detta halsband är? Freaking awesome är vad det är. Hoppas att någon snäll själ vill köpa detta åt mig som en julklapp *hihi*. Det är ett Pilgrim-halsband och jag hittade det på Åhléns.
 
God kväll kära ni <3 väntar just nu på att min kille ska ringa i skype, annars slötittar jag lite på Paradise och gör lite allt möjligt som vanligt. Ska kolla igenom lite franskaglosor innan jag somnar tänkte jag, också! Dagen idag har varit helt okej, tränade efter skolan och kunde faktiskt gå en runda utan att få ont i magen vilket jag inte kunnat på ett år. Hoppas detoxen hjälper så att jag kan utföra den träning jag vill!
 
Ha det bra hörni, vi hörs snart igen!







Postat av: Ninnie Hansson

Snyggt halsband!!

Svar: Ja eller hur :)
Matilda Danielsson

2014-11-17   23:26:16
URL/bloggadress: http://ninniehansson.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: