Kvinnomässan 2014

publicerat:   2014-11-09   17:14:28  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer




 
Igår var vi med vårt UF på Kvinnomässan och försökte få ihop lite slantar till kapital. Det gick okej, kunde dock ha kommit lite fler kvinnor då vi var där från 10-16.40. Förkyld har jag lyckats bli också, mitt i allt jobb jag har just nu... Kan knappt prata för min röst låter som en täppt gås. Blir glest med bloggande känner jag, och det känner väl ni också av antar jag. Går ju i skolan på heltid samt har UF i skolan men vilket är nästan ännu mer som utanför, var till exempel i skolan från 8-17 i fredags när vi slutade klockan två... Work hard, play hard, helt enkelt. Tåvan dödar mig.
 
Vi startade förresten inom vårt UF idag upp en blogg så att ni kan följa vår resa på det viset också! Den hittar ni precis HÄR










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: