Maria Nila

publicerat:   2014-11-26   17:59:00  postat i:  "Inhandlat"   1 kommentarer



 
Älskar Maria Nilas produkter, har använt dem i snart ett år. Bäst helt enkelt! Köpte dethär kitet häromdagen på Bellbox som förövrigt har väldigt trevlig personal och bra rådgivning.
 

Hej hej, onsdag mitt i veckan! Idag har jag sytt med Emma till vårt UF, det börjar närma sig en behå nu! :D Så kul verkligen. Känner mig förövrigt väldigt stolt på grund utav att jag igår fick reda på mitt senaste matteprov-resultat som var så bra att jag började störtgråta. Ni vet att jag säger att jag har svårt för matte? Jag la ner ungefär 20 timmar utöver skoltid på det här provet - vilket jag då tyckte var bedrövligt och onödigt mycket. Nu känns det bara så himla värt, för det betyget jag nådde på detta prov trodde jag aldrig att jag skulle få i hela mitt liv, inte på ett prov i matte 2b! Wow. Det går verkligen om man vill. Somliga pluggar 2 timmar och andra 20. Man väljer själv var man vill nå i livet och hur mycket tid man vill lägga ner - men en sak är säker; övning ger fan färdighet och allt är tydligen möjligt!







Postat av: REBECCA

vad duktig du är, grattis till betyget :)

Svar: Tack så mycket! Väldigt kul :D
Matilda Danielsson

2014-11-26   22:14:41
URL/bloggadress: http://rebeccamikaelsdotter.com



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: