Ekande frånvaro

publicerat:   2014-10-20   17:42:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
I en jättesmutsig spegel och med en dålig kamera säger jag hej igen, det var ett tag sedan. Har knappt tänkt på bloggen senaste tiden - har så mycket att göra just nu. Det är UF, prov, inlämningar, möten, kompisar, pojkvän, familj, träning och däremellan blir jag hela tiden tillsagd att ta det lugnt av både sjukgymnaster, doktorer och lärare. Vill alltid ge 110% och vet att det kan sluta upp i att gå in i väggen (och ja man kan självklart göra det när man bara är 17 år alla ni vuxna som inte tror på det). Men funkar sådär som människa, allt går inte att ändra! Försöker dock prioritera vissa saker före andra nu för att få bättre stabilitet i vardagen. Därav har bloggen inte kommit i prio alls. Kan stolt gå ut med att säga att mitt, Marija och Emmas UF-företag nu kickat igång och ni hittar oss på instagram än sålänge på actflairuf samt snart på facebook, vi ska bara komma på en logga vi blir nöjda med! Vi utvecklar dagens sport-bh, mer information kommer jag såklart ge er snart! :D Vi heter alltså ActFlair vilket är en sammansättning av Active och Flair!
 
Hoppas ni mår bra, nu ska jag nog hjälpa mamma med maten samt försöka komma någon vart med vår logga. Hörs snart!
 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: