Färgbomb!

publicerat:   2014-10-09   21:59:00  postat i:  "Tips"   0 kommentarer



 
Denna läcka boll (eller tub om ni hellre föredrar det) är en räddare för er som precis som jag har färgat ert hår men känner att färgen sakta börjar dra sig ur håret. Då förstärker denna färgbomben färgen och håret ser ut som nyfärgat igen! Jag har både den lite ljusare bruna i "513" samt "411" som ni skymtar till höger. Ska nog blanda dessa nästa gång. Tyckte 513 var för ljus då jag inte såg någon skillnad, men 411 var perfekt! Så för att ta slut på 513 i stället för och slänga den, läste jag att man kan blanda två färger! Det står rekommenderad tid 3 minuter att ha i den i nytvättat, handdukstorkat hår men... Ha i den lite längre! Så blir det bättre. Allt från 5-20 minuter fungerar! Skölj sen ur som en vanlig inpackning. Så bra.
 
Annars, hej! Är supertrött och vill egentligen sova nu, har tränat och stått på gymmet för att dela ut marknadsundersökningar hela eftermiddagen. Imorgon ska jag hem direkt efter skolan, duscha och göra mig iordning för att sedan dra på ett event med Jossan (och kanske Fanny) hos min frisör! Ska bli väldigt spännande :D. Sen möter jag upp Tobias i stan och så är tanken att vi ska hem till mig och titta på idooool såklart! Hoppas ni mår fint, hörs snart igen <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: