Klippday-event

publicerat:   2014-10-11   14:20:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer




Tjejerna hade dukat upp med en massa gott snacks... Mums!

Jag och bästa Jossan!
 
Glömde ta med vaxet på bilden som jag också fick!:)
 
 
 Såhär fint stylad blev jag!
 

Igår kväll vid 18-16 var jag och Jossan på ett event/tjejkväll hos min frisör då de fyllde 25 år! Var jättetrevligt. Fick lära mig att lägga ögonskugga helt perfekt för en kväll ute. Fick lägga skuggan på ena ögat själv och jag blev jättenöjd faktiskt! Håret är lockat med hjälp av en plattång! Fint va? 
 
Idag ska jag antagligen åka iväg och träna lite, och ikväll funderar jag på att bara vara hemma. Behöver plugga lite samt fixa i mitt rum, imorgon ska jag och Emma träffas på stan en stund! Och så måste jag även kolla igenom franskan och svenskan då vi har prov i det nästa vecka. Hoppas ni mår bra! <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: