Torsdagen

publicerat:   2014-10-24   19:54:00  postat i:  "Resor"   0 kommentarer



I torsdags var ju jag, Emma och Marija i Malmö efter skolan på rådgivarmöte! Har några bilder från den dagen här nedan. Vi gick alltså i skolan fram till halv ett ungefär, sen åkte vi tåget ner till Malmö för några timmar där innan vi åkte hem igen!


Dagen började med att jag tog fel buss till skolan... Inte helt fel, det var ju rätt linje och så men tog den som gick 7.34, skulle åkt 10 minuter tidigare egentligen. Fick för mig att jag skulle hinna fram till skolan tills klockan 8 när jag började min första lektion :/. Var nog lite trött om man säger så. Kom fram men tio minuter sent... // En selfie med Emma i Malmö!:D
 
Vi hann in på Zara en snabbis innan vi skulle ha vårt rådgivarmöte på Barista, provade denna jackan och är helt förälskad i den(!) Dock är luvan lite stor kanske? Eller? // Emma och jag, och Marija som inte ville vara med på bild, innan vi skulle åka hem igen med tåget. Lyckad dag! Fick så mycket rolig feedback av vår rådgivare som är designer! :D










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: