Bästa beautyprodukten ever...

publicerat:   2014-09-25   23:05:00  postat i:  "Tips"   0 kommentarer



 
... Är självklart BUS eller brun-utan-sol som den heter. Alltså, jämför mina ben. Seriöst? Har dock en som bara håller cirka en dag, så smörjer varannan dag efter dusch på kvällen för att det inte ska försvinna helt. Men är så nöjd med min mousse som jag använder nu, och svampen att applicera med - det är ju så stor skillnad att det inte är klokt haha. Hatar att vara blek verkligen. Vilket jag tror att de flesta gör... ;-). 
 
Imorgon blir en hektisk dag då jag ska hem med Tobias direkt efter skolan, göra oss i ordning och sen dra iväg till hans poolare lite grand. Ska dock hem väldigt tidigt för att jag ska till Ullared på lördag morgon! Det ska bli såhääär kul. På söndag ska vi försöka få in pengar till vårt UF-företag. Mycket denna helg, matteprov på måndag morgon också... Sen kommer jag vara nöjd och kunna pusta ut på riktigt. Vi hörs!










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: