Den lilla svarta. Punkt.

publicerat:   2014-09-03   19:53:00  postat i:  "Mode & kläder"   1 kommentarer



Tänkte ha ett litet talk om den lilla svarta klänningen. Känner att det berör väldigt många och att det är värt att gå igenom en gång för alla. Okej, HUR praktisk på en skala 1-10? 10. Hur snygg till typ vem som helst? Hur tidslös? Gah och jag har ingen jag gillar just nu. Tänk dig: din kompis drar med dig på en fest och du känner för att vara snygg och har tröttnat på jeans-och-linne-looken. Svarta klännigen är din räddare i nöden, alla dagar i veckan. Helt klart. Här nedan har jag listat sex stycken olika jag fastnade för extra mycket. Nummer två på första raden höll jag ärligt talat på att avlida för av när jag såg den? Fick känslor för den klänningen.


 
1 / 2 / 3 

Lite festligare klänningar som gör sig både på en fest med bästa vännerna och på nyår!




1 / 2 / 3
 
Vardagligare klänningar men ändå med en tvist som gör dem speciella!







Postat av: emmie kristoffersson

Verkligen ett måste i garderoben!! Super snygga du dragit ut med, älskar!

Svar: Ja eller hur SÅ snygga!:D
Matilda Danielsson

2014-09-03   19:58:00
URL/bloggadress: http://emmiekristofferssons.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: