En dag hemma

publicerat:   2014-09-08   16:21:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Gjorde en (två hehe) enkla räkmackor innan till lunch... mmmums!
 
Idag har jag varit hemma från skolan då jag vaknade med världens magsmärtor, var ett tag sedan jag hade så ont. Vet dock att om jag sover i några timmar så går det väck ganska så fort, och så måste jag äta bra mat. Life with känslig mage! Mår i alla fall bättre nu och ska antagligen på spinning om drygt två timmar. Förkylingen har börjat försvinna, är bara täppt precis när jag ska lägga mig och när jag ska vakna... Vilket inte gör så mycket. Denna vecka kommer inte, vad jag vet, bjuda på någonting superspeciellt... uppstart och registrering av UF-företag dock som jag ser fram emoot! :D Nästa vecka ska vi till Stockholm med klassen och det hoppas jag kommer bli nice! Hoppas ni har det bra. ♥










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: