En regnig dag

publicerat:   2014-09-22   18:08:00  postat i:  "Allmänt"   1 kommentarer



 
Hej på er där ute i höstvädret! Skulle egentligen ut och gå när jag kom hem från skolan, tyckte det såg ut som ett gå-väder... tills spöregnet erövade världen. Fick bli en varm dusch i stället och att hoppa i myskläderna! Inte helt fel det heller enligt mig. Var förbi Bikbok en snabbis innan jag åkte bussen hem efter skolan och provade denna tröja som jag tycker är superfin. Kanske slår till i helgen! Får se. Är i behov av nya kläder vilket jag i och för sig alltid är, men ärligt talat så behöver jag verkligen lite nya basplagg. Kanske ska till Ullared i helgen förresten, hoppas inte jag hittar allt för mycket onödiga saker där ;-). Fick dessutom idag reda på att jag slipper vara orolig över att få ett superdåligt resultat på matteprovet som vi skulle ha på onsdag, flyttade fram det tills nästa måndag. Yey.
 
 
Nu ligger jag och fryser i sängen, varför är mitt rum alltid angingen jättevarmt eller jättekallt?... Ska börja plugga samhäll nu och verkligen försöka göra klart en inläming så att jag slipper det nästa vecka då den ska vara inlämnad. Hörs senare! Xx







Postat av: Susanna Maria J

Så söt topp :) Stelren och snygg

Svar: Ja eller hur!:)
Matilda Danielsson

2014-09-22   18:33:42
URL/bloggadress: http://oslofru.com/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: