Jobbigaste dagen

publicerat:   2014-09-29   16:57:00  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Helt klart jobbigaste dagen på länge, för det första så gjorde jag ett matteprov som jag inte tror gick alls bra. Fy och blä på det. Ville spy över det när jag var klar, var inte ens klar med det. Gick till tandläkaren sen och tog bort tandsten och rengjorde mellan tänderna och så fastnade den här salivsugaren (ni vet?) långt ner i munnen så att det gjorde ont efterråt. Blev tvungen och gå tillbaka för och se om det hände något men min tandläkare såg inget? Jag kan typ känna att någonting är löst inne i min mun vid svaljet, hur trevligt och nice? Kan ju inte svälja utan att det gör cp ont! Blir så sur. Inte alls kul. Imorgon har vi skolfoto och det är jag inte så taggad på heller för den delen... Nåja :/. Ska va med Tobias hela eftermiddagen och kvällen imån och det längtar jag till eftersom vi inte kunnat umgåtts alls som vi velat denna helgen! Hoppas ni har det fint där ute!