Walkie weather

publicerat:   2014-09-24   18:20:21  postat i:  "Allmänt"   0 kommentarer



 
Hola! Var så sugen på att gå ut och gå en sväng när jag kom hem idag, lyssna på en podcast och bara ta det lugnt. Orkar inte åka hem, ta på mig träningskläder, åka tillbaka till stan för att gå på olika pass som tidigast är vid 17.00 hela tiden längre. Seriöst. Det blir liksom "den döda timmen" när jag är hemma och väntar på bussen för att åka tillbaka till stan, och sen hem igen. Vill bara kunna SPRINGA igen, fatta hur mycket tid jag hade sparat om jag kunde göra det i stället för att behöva krångla med bussar hela dagarna? Hoppas ett under sker snart, Jesus var är du när jag behöver dig...
 
Ikväll ska jag plugga matte och kanske samhällskunskap om jag hinner det. Längtar tills fredag nu. Vill bara ha helg! Nu hoppas jag att maten är klar för jag är jättehungrig. Hoppas ni mår fint! 










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: