Gårkvällen/natten

publicerat:   2015-01-01   21:30:00  postat i:  "Limited edition"   0 kommentarer




Jag och Nora efter tolvslaget med champagne! / Jag i mina lösögonfransar (som ser ganska verkliga ut? Rekommenderar att köpa styckvis lösögonfransar istället för en hel rad, ser mycket mer verkligt ut! Vill verkligen göra mina på salong efter igår...)


Jag i min klänning jag bar, med lite uppsvullen mage på grund utav att jag råkade få i mig laktos. Sånt är livet!


Den goda maten vi lagade, jag, Nora, Natalie och Ebba. Fläskfilé med råstekt potatis samt vit chokladmousse till efterrätt som jag dessvärre glömde fota.


Jag och Nora igen, fast inomhus.

Hej och gott nytt 2015!

Hoppas ni hade en bra nyårsafton med fina vänner och god mat, raketer och kanske till och med lite dans. Jag lagade mat tillsammans med Nora, Natalie och Ebba vilket blev mycket gott! Vi cyklade sedan en bit dit vi skulle tillbringa resten utav kvällen med ännu fler folk. Resten av kvällen var bra och det var trevligt folk där vilket absolut gör kvällen ännu bättre!
 
Idag har jag och killen inte gjort alls mycket, bara ätit hämtmat och kollat på teve. Men det är okej denna dagen på året tycker jag. Nu ska vi fortsätta slappa hehe. Hörs imorgon! <3










Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: